Cross-Trening to plan treningowy, który łączy w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki, a także ćwiczeń z obciążeniami. Jest to znakomita i bardzo efektywna alternatywa dla monotonnych zajęć dla siłowni. Ćwiczenia wykonywane podczas treningu mają za zadanie angażować całe ciało ze szczególnym naciskiem na uda, pośladki oraz mięśnie brzucha.

Jak wyglądają ćwiczenia

Podczas treningu ćwiczenia są bardzo zróżnicowane. Podstawą zajęć jest wykonywanie dużej liczby powtórzeń oraz wykorzystanie ciężaru własnego ciała. Kilka konkretnych ćwiczeń takich jak m.in. wskakiwanie na skrzynię, skoki na skakance lub pajacyki tworzy obwody, które zawodnik musi powtórzyć w określonym czasie. Wydaje się trudne? Nic bardziej mylnego! Pod okiem naszych trenerów bardzo szybko opanujesz ten trening.

Cross-Trening można postrzegać jako kompromis pomiędzy siłą a wytrzymałością organizmu. Decydując się na takie treningi, bardzo szybko pozbawisz swoje ciało słabych punktów. Wszystko to z uwagi na wszechstronny rozwój Twojego ciała. Wykonując różnorodne, a jednocześnie wymagające ćwiczenia, trudy codziennego życia jak np. pokonywanie wysokich schodów, czy bieg za autobusem okażą się dla Ciebie niesamowicie proste.

Warto mieć również na uwadze fakt, iż decydując się na trening w klubie, zmniejszasz ryzyko kontuzji i nadwyrężeń. W domu nie dogląda Twojego treningu trener, który może skorygować Twoją postawę oraz popełniane błędy.

zapisy na treningi

Żeby zapisać się na treningi wystarczy przyjść 10 minut przed rozpoczęciem wybranych zajęć  w celu zapoznania się z regulaminem i wybraniem dla siebie odpowiedniego karnetu.

Honorujemy karty MultiSport.

Zobacz również często zadawane pytania.